miercuri, 20 octombrie 2010

Fatteh cu pui



Ingrediente:
1/2 piept de pui
1-2 lipii
2 linguri ulei de susan
500g samantana
2 catei de usturoi
boia de ardei
2 linguri ulei de masline
piper,foi de dafin,sare,chili,curry

Preparare:
Pieptul de pui se taie bucatele mici si se pun la fiert in putina apa pe care o condimentam cu piper,foi de dafin, sare, chili si curry.Lasam sa fiarba pieptul putin mai mult ca sa prinda gust de la condimente.
Eu nu am folosit lipii cumparate, am preferat sa imi fac singura niste turte subtiri.(Click pentru reteta).
Lipiile le rupem bucati mici si le prajim foarte putin in ulei de masline.

In continuare pregatim sosul din smantana peste care adaugam usturoiul strivit si uleiul de susan si amestecam bine.
Pe un platou asezam bucatile de lipie, peste bucatile de piept de pui, apoi sosul de usturoi.
In tigaia in care am prajit lipiile mai prajim 2 linguri de boia cateva secunde.Turnam uleiul peste compozitia din platou.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director