sâmbătă, 27 martie 2010

Aripioare dulci





Ingrediente:

300 ml miere de albine
1 kg aripioare de pui
3 linguri sos de soia
1 ceasca sos de rosii
chili,piper,praf de usturoi


Desi se cheama aripioare dulci, sa stiti ca nu sunt tocmai dulci, pot fi chiar foarte picante, dar am ales numele asta pentru ca folosim multa miere de albine care ne duce cu gandul la dulce.Puteti adauga si alte condimente in fuctie de gusturile dumneavoastra.

Preparare:

Aripioarele de pui le spalam le curatam si le punem intr-o cutie la care avem capac.Eu am ales aripioarele de la fragedo pentru ca sunt doar partile cu carnita, nu mai trebuie sa ne chinuim noi sa le taiem.


Acum ne ocupam de sos.Punem peste sosul de rosii, chili, piper, praf de usturoi, sos de soia si miere de albine, dupa gust.Eu recomand sa fiti darnice cu praful de usturoi pentru ca da un gust foarte bun carnii.Amestecam bine toate ingrediantele apoi turnam sosul rezultat peste carne.
Punem capacul si incepem sa agitam bine ca sa ajunga sosul peste toate aripioarele.

Dupa ce le-am agitat bine punem cutia acoperita la frigider pentru cat mai multe ore, daca este posibil chiar o zi intreaga. Daca nu aveti atata timp, lasati-le macar 2 ore.

Dupa ce au trecut cele cateva ore, pregatim o tava pe care o tapetam cu folie de aluminiu.Asezam aripioarele in tava si turnam peste ele sosul din cutie.Apoi le punem in cuptorul incins pentru 25-30 de minute.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director