luni, 21 iunie 2010

Pancakes


Azi am hotarat sa prepar desertul bine cunoscut al americanilor pe care il vedem in toate filmele lor si dupa care eu una tanjesc mereu
.Dar ca majoritatea retetelor americane si aceasta este destul de usor de preparat, asa ca vom avea un desert delicios in maxim jumatate de ora.
Eu am ales sa le servesc o parte cu siros de miere de albine si o parte cu dulceata de capsuni.

Ingrediente pentru 7 pancakes-uri:
1 cana si jumatate de faina alba
jumatate de cana de zahar
1 praf de copt
3 oua
1 varf de sare
2 linguri de unt
1 cana de lapte

pentru sirop:
2 linguri unt
4 linguri miere de albine

Preparare:
Intr-un bol amestecam faina cu zaharul, sarea si praful de copt.In alt bol punem 2 oua intregi, iar la al treilea punem doar galbenusul, albusul il punem in alt bol.In bolul cu ouale mai adaugam si laptele impreuna cu untul pe care il topim inainte si amestecam bine.
Acest amestec il adaugam la faina si cu un tel amestcam foarte bine ca sa nu avem cocoloase.Dupa ce am amestecat bine, ne ocupam si de albusul pe care l-am separat si il batem foarte bine pana rezulta o frisca tare.

Adaugam si frisca la amestec si avem grija sa amestecam cu o paleta cat mai incet pentru a nu sparge toate bulele pentru ca acestea sunt foarte importante.

Dupa ce am amestecat si frisca bine pregatim o tigaie pe care o punem la incins. Eu am una exact de marimea pancakes-urilor dar puteti folosi si una mai mare dar turnati compotitie doar in mijloc.
Cand sa incins tigaia bine punem compozitie in tigaie.Trebuie sa le intoarcem pe cealalta parte destul de repede, cu ajutorul unei palete mai mari.O metoda pentru a ne da seama cand trebuie sa le intoarcem ar fi cand incep bulele sa se sparga.

Dupa ce le-am terminat, am facut un sirop de miere de albine cu care le-am imbibat.
Pentru acesta am topit untul intr-o cratita, iar cand a fost topit complet am adaugat si mierea de albine si am mai lasat pe foc inca un minut.Am pus sirop pe fiecare pancake pentru a se imbiba cat mai bine.
Un desert delicios si usor de facut.
Pofta buna!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director