miercuri, 7 iulie 2010

Ghiveci de legume



Ingrediente:
1 vanata
1dovlecel
3 morcovi
1 ardei gras rosu
1 ardei gras verde
2 cepe
400 g cartofi
200 ml pasta de rosii
1 conserva pastai
1 conserva mazare

Preparare:
Taiem ceapa marunt si o punem in 2 linguri de ulei incins, la calit.Cand devine transparenta adaugam si morcovul taiat marunt, impreuna cu cartofii taiati cuburi, daca cunt mai mari sau intregi.Adaugam circa 2 l apa si lasam la fiert.
Cand au fiert cartofii adaugam ardeii taiati mai mare.
Adaugam tot acum dovlecelul la care i-am curatat coaja si l-am taiat cuburi si vanata la care nu i-am mai curatat coaja si am taiat-o tot cuburi.
Am mai lasat la fiert pana sau inmuiat toate, am adaugat conservele de pastai si mazare si pasta de rosii.
(In cazul in care nu aveti conserve si sunt pasatai sau mazare proaspata le puneti la fiert odata cu vanata sau chiar mai devreme.)
Adaugam condimentele dupa gust si mai lasam pe foc circa 5-10 minute .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director