duminică, 21 martie 2010

Placintele cu sos de rosii si mozzarella


Ingrediente:

1 ceasca ketchup pentru pizza
1 pachet aluat de foietaj 800g
mozzarella
oregano


Preparare:

Intr-un bol punem ketchup-ul peste care presaram oregano.Eu am preferat sa cumpar kechup pentru pizza pentru ca acesta are un gust mai aromat ,dar la fel de bine puteti folosi sos de rosii.


Aluatul il intindem si incercam sa facem niste dreptunghiuri mai mari, acum dimensiunea este in functie de cat de mari doriti placintelele, eu din tot aluatul am facut 12 placintele.

Fiecare dreptunghi il ungem cu sosul de kechup,atentie nu puneti prea mult pentru ca va curge cand veti incerca sa le pliati. Peste sos punem mozzarella care am feliat-o inainte si apoi pliem cu grija placintica. Pentru a lipi marginile eu am folosit o furculita, iar pentru a fi mai frumoase le-am facut trei taieturi deasupra.


Asezam placintelele intr-o tava pe care punem hartie de copt si le bagam in cuptorul incalzit. Le lasam la cuptor circa 15 minute pana cand observam ca au prins o crusta de culoare mai galbuie.

Se consuma reci.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director