marți, 30 martie 2010

Chifle



Ingrediente:
1kg faina alba
1 pachetel drojdie uscata
4 linguri ulei
sare
apa calduta

Preparare:

Punem faina intr-un bol adaugam o cescuta de apa calduta cu drojdia si un varf de sare.

Incepem sa amestecam totul, iar pe parcurs mai adaugam cate putina apa pana cand ajungem sa avem un aluat omogen.La sfarsit punem uleiul si framantam in continuare pana cand s-au legat toate ingredientele.

Acoperim bolul cu un servet curat si il lasam la crescut.

Dupa circa jumatate de ora aluatul este crescut destul de mult si astfel incepem sa facem chiflele.


Asezam chiflele intr-o tapa pe care presaram putina faina sau spre exemplu eu am pus o foie de copt. Pe unele chifle am pus cereale si pesmet,iar pe altele cate o feliuta de mozzarella, puteti sa le lasati si simple,eu am ales sa pun cate ceva pentru design mai mult.

Bagam tava la cuptor pentru 40 de minute si gata si chiflele de casa, care va asigur ca sunt mult mai bune decat cele din comert.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director