luni, 22 martie 2010

Parjoale moldovenesti


Ingrediente:

500 g carne tocata amestec
2 cartofi
1 morcov
1 ceapa
2 oua
2 felii de paine
patrunjel
usturoi
sare,piper


Preparare:

Curatam catrofi,morcovul si ceapa pentru a le toca.Daca le tocati cu robotul aveti grija sa nu le tocati prea tare,2-3 cicluri sunt de ajuns.


Dupa ce am maruntit tot,punem intr-un bol carnea tocata peste care adaugam amestecul tocat, ouale, patrunjelul, usturoiul ,sarea si piperul.In cazul in care aveti catei de usturoi ii tocati marunt,eu nu am avut de aceea am folosit praf.

Amestecam cu mana compozitia,iar pentru a se lega adaugam feliile de paine pe care le-am inmuiat in apa inainte.Daca vi se pare ca painea are coaja prea tare,puteti pune doar miezul de la paine.

Amestecam pana se omogenizeaza totul,iar apoi punem o tigaie cu ulei la incins in care adaugam bilutele de carne.Este bine sa stati langa ele pentru ca se prajesc destul de repede.


Pofta buna!!!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director