luni, 22 noiembrie 2010

Briose cu dovleac




Ingrediente:
4 oua
300 g faina
200g zahar
1 praf de copt
scortisoara
1 lingura ulei
1 felie groasa de dovleac de placinta

pt ornat:
1 albus
200 g zahar pudra
finetti

Preparare:
Primul lucru pe care il facem e sa curatam felia de dovleac de coaja, apoi sa taiem dovleacul in cuburi mai mici.In bolul de la robot adaugam bucatile de dovleac si maruntim pana ajunge ca o pasta.
In continuare nu facem decat sa adaugam si restul produselor in bol si sa le amestecam pana avem o compozitie omogena si care sa fie mai groasa ca cea de la clatite.
Pregatim forma de briose, iar in cazul in care nu folosim hartie de briose atunci ungem forma cu putin unt.Punem in fiecare forma compozitie si dam la cuptor pentru 20 de minute.
Le scoatem din forme si le lasam la racit, apoi le ornam.

Pentru ca dovleacul ne aduce aminte de Halloween, m-am gandit ca aceste briose sa le ornez putin mai ciudat, si anume cu fete de monstri veseli.
Desi nu tin aceasta "sarbatoare" este totusi distractiv sa faci, dar sa si mananci niste prajituri ornate astfel.
Astfel pentru ornat am batut un alb de ou spuma, apoi am adaugat in ploaie zahar pudra pana cand a ajuns sa fie foarte groasa compozitia.In continuare pentru a obtine culoare mov am adaugat putin colorant rosu si apoi albastru.
Pentru ochi si gura am folosit finetti de doua culori.
Dupa ce am ornat briosele le lasam la racit pana cand se intareste glazura.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director