miercuri, 21 aprilie 2010

Deliciu cu mandarine

Ingrediente:

Pentru aluat:
130 g unt
250g faina
100g zahar
1 galbenus

Pentru umplutura:
250 g branza dulce
3 oua
100g zahar
1 esenta vanilie
250 ml smantana
1 lamaie

Pentru decor:
1 compot de mandarine
1 plic gelatina galbena

Praparare:
Intr-un vas se pune untul moale taiat bucati mici, se adauga faina cernuta, zaharul, galbenusul si sa framanta un aluat potrivit de tare.

Se pune intr-o folie de plastic si se lasa la frigider 30 de minute.

Dupa ce au trecut minutele si aluatul s-a racit se imparte in doua parti.Din prima se intinde o folie rotunda care se pune pe fundul unei forme de tort cu peretii detasabilii.Cealalta parte se intinde intr-o banda de 5 cm latime si se imbraca cu ea peretii formei.
Marginea se acopera cu folie de aluminiu apasand usor, iar aluatul de pe fund se inteapa cu furculita.Se introduce forma in cuptorul preincalzit si se coace timp de 15 minute.

In continuare pragatim umplutura.Se amesteca branza cu ouale, zaharul, esenta de vanilie, coaja rasa de la o lamaie si smantana.

Se scoate forma de la cuptor si se torna crema de branza, se baga iar la cuptor si o mai lasam pentru inca 40 de minute.

Dupa ce am scos forma de la cuptor, scurgem mandarinele din compot si le asezam pe tarta.
Se pregateste gelatina asa cum scrie pe plic, adik punem un plic gelatina cu 2 linguri de zahar si in loc de apa eu am pus compotul de mandarine.Punem amestecul pe foc pentru 1 minut pana cand se ingrosa si turnam peste fructe cand e gata.De preferat este sa luati gelatina colorata ca sa aiba un aspect mult mai deosebit.Eu am folosit transparent petru ca din asta am avut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director