sâmbătă, 26 iunie 2010

Ardei umpluti



Ingrediente:
250 g carne tocata amestec
3 oua
4 cepe
2-3 rosii
1 varza mica
2 cesti orez
200 g sos de rosii
circa 10 ardei grasi
sare,piper,chili

Preparare:

Pentru inceput am fiert foarte putin orezul, numai cat sa se umfle putin.
Apoi am taiat ceapa marunt si pus-o la calit in putin ulei.Cand ceapa este sticloasa am adaugat si bulionul si am mai lasat pe foc un minut.

Am adaugat peste carne ouale,ceapa calita cu bulion si orezul.In compozitie am mai adaugat, dupa gust sare, piper, chili si am amestecat bine.

In continuare am pregatit o oala mai mare pe fundul la care am pus cateva frunze de varza, cat sa il acopar.
Am ales ardeii grasi de seminte si cotor si i-am spalat.

A mai ramas sa punem in fiecare ardei umplutura cat sa-l umplem, iar ca sa-l acoperim am facut capacele din rosii.
I-am aranjat in oala sa stea in picioare si in plus am pus restul de rosii care mi-a ramas si am taiat marunt si aproape toata varza mai putin cateva frunze care trebie la sfarsit.
La sfarsit am pus apa cat sa acopere ardeii si am mai adaugat cateva condimente ca sa dau putin gust si la apa in care fierb.Apoi am acoperit totul cu frunzele de varza ramase si am pus oala la fiert circa o ora jumatate, chiar si putin mai mult la foc potrivit.
Pot sa va mai spun doar ca sunt deliciosi, iar daca ii pregatiti Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director