luni, 17 ianuarie 2011

Fursecuri Gingermen



Ingrediente:

400g faina

1 lingurita ghimbir

1 lingurita praf de copt

1/4 lingurita nucsoara

1/4 lingurita sare

180g unt/margarina

150g zahar brun

5 linguri miere de albine

1 lingurita esenta de vanilie

2 linguri cacaoa

1 ou

Pentru decorare:

1 albus de ou

200g zahar pudra

colorant


Preparare:

Intr-un bol amestecam faina, praful de copt, sarea, nucsoara si ghimbirul dat prin razatoare.Pentru a curata ghimbirul de coaja folosim o lingura si se ia foarte usor ca la cartofi noi.

Untul il punem intr-un bol cu zaharul si cu ajutorul unui mixer, amestecam bine pana obtinem o pasta.

Adaugam mierea, oul cacaoa si esenta de vanilie si amestecam in continuare.Apoi adaugam mixul de faina, treptat in bolul cu unt, pana obtinem un aluat. La inceput cand punem faina putem folosiu mixerul, dar cand aluatul devine mai tare, deja putem amesteca cu mana.

Aluatul il facem in forma unui disc si il infasuram in folie de plastic. Acesta il punem la frigider pentru 2 ore.

Dupa ce am scos aluatul de la frigider luat cate o bucata de aluat si o intindem pe o suprafata presarata cu faina. Pentru a obtine omuletii eu am decupat o bucata de carton in forma de omulet, apoi am pus cartonul pe aluat si am decupat cu un cutit. La inceput este mai dificil dar apoi e destul de usor, spre sfarsit nici nu am mai folosit forma din carton.

Omuletii ii asezam intr-o tava in care am pus foaie de copt si ii dam la cuptorul incins pentru 10 minute.

Dupa ce s-au racit bine am inceput sa-i decorez.

Pentru asta am facut o crema din zahar pudra si albus de ou.Ideea este sa punem zahar pana cand frisca facuta din albus incepe sa fie cat mai tare.

Dupa ce decoram cu alb toti omuleti, adaugam colorant si decoram mai departe.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director