miercuri, 21 iulie 2010

Mini pizza


Ingrediente:

pentru aluat:
500gr faina
1 ceasca apa calduta
1 pachetel drojdie
2 linguri ulei de masline
1 varf de sare

pentru compozitie:
salam de vara(sau orice tip care va place)
masline feliate
1 ou
1 ceapa
1/2 conserva de ciuperci feliate
50 gr cascaval
1 rosie
3 linguri bulion
oregano,piper,chili


Preparare:

Punem faina intr-un bol si adaugam apa calduta impreuna cu drojdia si sarea, in mijlocul bolului.
Incepem sa amestecam usor pana cand se omogenizeaza. In cazul in care mai este faina mai adaugam putina apa pana cand obtinem aluatul.
In continuare adaugam uleiul si mai framantam pana avem un aluat nu foarte tare, trebuie sa fie destul de elastic.Il lasam sa creasca in jur de 30 de minute.

Cand a crescut incepem sa facem foi mici de aluat circa 7x15cm, pe care le asezam in tava.Eu am preferat sa pun o hatie de copt, dar la fel de bine puteti unge tava cu ulei si este la fel de bine.

In continuare am pus pe fiecare foaie bulion, pe care l-am diluat cu putina apa si am mai pus in bulion putin oregano, piper si chili.

Apoi am asezat salamul pe care l-am taiat cuburi mici.

Ciupericile care desi erau feliate gata, le-am mai taiat eu putin ca sa fie mai marunte bucatelele.

Am asezat si maslinele care le-am cumparat gata feliate, pentru a nu ma chinui sa aleg samburii.
Am asezat si felii subtiri de ceapa si felii subtiri de rosii.
La sfarsit am pus pe fiecare cascaval ras.
Am bagat in cuptorul incins pana cand aluatul s-a intarit, circa 30 de minute la foc normal.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director