joi, 16 septembrie 2010

Andive cu migdale si branza






Ingrediente:
1 andiva
1 ardei gras
100 g branza feta
10 g migdale maruntite
1 ligurita ulei de masline
1 catel de usturoi
1 fir de patrunjel

Preparare:
Pentru inceput am sfarmat branza cu o furculita ca sa obtin o pasta, este important ca branza feta pe care o alegeti sa fie untoasa.Apoi am curatat usturoiul, l-am zdrobit si l-am amestecat bine cu branza.
Intr-un bol mic am pus migdalele impreuna cu ardeiul gras taiat marut(este important ca ardeiul sa fie rosu sau mai galben, in nici un caz verde pentru ca vrem sa avem cat mai multe culori in platou) si cu parunjelul taiat marut; adaugam uleiul de masline si amestecam.

In continuare rupem fiecare frunza de la andiva usor ca sa nu le stricam forma si punem pe fiecare cate o lingurita de branza si pe deasupra o lingurita din amestecul de migdale cu ardei si patrunjel.
Le aranjam frumos pe un platou si avem un aperitiv foarte chic cu care sa ne impresionam invitatii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director