luni, 12 aprilie 2010

Buzunarele de pui umplute


Ingrediente:
1 piept de pui
3 cartofi
chilli,piper
margarina
300 ml supa de pui

Pentru umplutura:
100 g piept de pui
200g ciuperci
100g masline negre
1 ceapa
patrunjel
sare,piper

Pentru sos:
2 linguri margarina
2 linguri faina
1 cana lapte
2 linguri smantana
2 catei de usturoi
vegeta,sare,piper


Bun pentru inceput facem buzunarele la piept,trebuie sa recunosc la primu m-am cam chinuit dar deja la al doilea puteam sa spun ca sunt experta.Incercati sa scoateti cateva fasii de carne cand faceti buzunarele pentru ca vom avea nevoie de ele la umplutura.

In continuare vom taia ceapa marunt si o punem la calit in ulei incins.Taiem si ciupercile marunt si le punem peste ceapa calita, cu fasiile de pui scoase mai devreme si cu maslinele la care am scos samburele si le-am taiat in bucati mai mici .Si binenteles condimentam cu sare si piper.Amestecam continutul nu chiar continuu dar e bine sa fiti cu ochi pe el circa 10 minute.La sfarsit adaugam patrunjelul tocat. Apoi il lasam la racit.

Cat timp stam si asteptam sa se raceasca umplutura curatam 3 cartofi pe care ii taiem in bucati mai mari.

Daca sa racit cat de cat umplutura acum urmeaza sa o dam prin masina de tocat sau sa folosim robotul de bucatarie.

Iar in continuare urmeaza sa umplem buzunarele la care ne-am chinuit, cu pasta rezultata.Pentru a inchide buzunarele am folosit cateva scobitori dar de care e bine sa nu uitati.


Pregatim o tava pe care o tapetam cu o folie de aluminiu si asezam in ea pieptul de pui si cartofii peste care punem cateva bacatele de margarina si adaugam supa de pui.
Acum urmeaza partea mea preferata in care trebuie sa punem condimente.Eu am ales sa pun nelipsitul chilli,cu piper binenteles.Daca mai aveti si alte condimente care va plac nu va fie frica sa incercati.

Punem inca o folei de aluminiu peste tava pentru a acoperii tot si bagam la cuptor pentru aproximativ 50 de minute.Dar cu 10 minute inainte de a scoate tava de la cuptor indepartati folia de deasupra pentru a se rumeni putin.


Cat timp asteptam sa scoatem puiul de la cuptor ne ocupam de sos.Intr-o tigaie punem margarina la topit peste care adaugam faina si amestecam pana obtinem un amestec omogen.

Peste acesta adaugam si laptele si continuam sa amestecam.Adaugam condimentele impreuna cu smantana si la sfarsit usturoiul pe care l-am marunti cat mai bine inainte.
Acum nu urmeaza decat sa savurati aceasta gustare delicioasa.Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director