joi, 9 decembrie 2010

Fursecuri ochi de pisica


Ingrediente:
1 pachet de margarina
200g zahar brun
1 ou
1 plic zahar vanilat
300g faina
100g nuci macinate
2 linguri zahar
dulceata de zmeura sau piersici

Preparare:

Inainte de a va spune cum se prepara aceste fursecuri, trebuie sa va spun cat sunt de bune, sincer fara a lauda prea mult reteta, nu ma pot abtine sa nu spun ca sunt cele mai bune fursecuri pe care le-am mancat in viata mea si in plus un alt bonus pe care il are reteta, este ca sunt atat de simplu de facut, incat nu poti da gres cand le faci.Sper sa fiti la fel de incantati de ele cum sunt si eu.

Pentru inceput lasam margarina sa se inmoaie la temperatura camerei, apoi o punem intr-un bol si incepem sa ne jucam cu mana prin ea, pana cand o putem modela usor.Apoi adaugam si zaharul brun si continuam sa amestecam bine.Adaugam si galbenusul de la ou si zaharul vanilat, apoi incepem sa adaugam faina in ploaie, pana cand obtinem un aluat omogen.
Albusul de ou il batem spuma, iar intr-o farfurie punem nuca amestecata cu zaharul. De asemenea pregatim o tava pe care asezam o foaie de copt.
Facem din aluat bilute mici, pe care le dam prin albus apoi prin nuca, apoi le asezam in tava si cu degetul facem o gaura in mijloc.Dupa ce am umplut tava o dam la frigider 20 de minute.
Dupa de s-a scurs timpul, scoatem tava si punem cu o lingurita dulceata in fiecare fursec. Nu trebuie pus foarte multa dulceata, pentru ca nu vrem sa curga pe langa.
Bagam tava la cuptor pentru 15 minute, apoi le scoatem si le lasam 5 minute sa se raceasca, apoi le putem aseza pe platou.

2 comentarii:

anca spunea...

senzationale :) le-am umplut cu dulceata de visine :)

Angela spunea...

Ma bucur ca ti-au placut, si eu am folosit diferite dulceturi si mereu au fost deliciose :)

Trimiteți un comentariu

 
Top Blogs Food  Drink
London Filme, muzica, divertisment - Director